باربری زعفرانیه

باربری زعفرانیه

باربری زعفرانیه بهترین باربری شمال تهران است که یک باربری خوب در منطقه زعفرانیه تهران محسوب می شود. اگر می خواهید بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل را برای اسباب کشی منزل در زعفرانیه به شما معرفی کنیم شرکت باربری تهران سرویس است که دارارای سالها سابقه فعالیت در زمینه حمل بار و اثاث کشی در باربری زعفرانیه در شمال تهران است و همواره یکی از بهترین شرکت های حمل بار و حمل و نقل در منطقه زعفرانیه تهران بوده می باشد.

باربری زعفرانیه

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری زعفرانیه

باربری زعفرانیه از حدود ۲ دهه قبل تا کنون نسبت به ارائه خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در شمال تهران دارای سابقه درخشانی است. تهران سرویس در شمال تهران منطقه زعفرانیه واقع شده است کلیه هزینه های حمل و نقل و جابجایی وسایل منزل را طبق تعرفه و نرخنامه اتحادیه حمل بار شمال تهران محاسبه و از مشتری گرامی دریافت می شود.

هزینه بسته بندی لوازم منزل بخاطر اینکه باید از کارتن مخصوص اسباب کشی استفاده شود بصورت مجزا محاسبه می شود. پرسنل اتوبار تهران سرویس چسب مخصوص کارتن های چندلایه که برای اثاث کشی مناسب هستند استفاده می نمایند و این کار توسط کارگر باربری زعفرانی بصورت کاملا حرفه ای و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. اتوبار زعفرانیه تهران بیشترین سابقه را در زمینه ارائه سرویس بسته بندی لوازم منزل دارد.

باربری زعفرانیه بزرگترین شرکت حمل و نقل تهران

یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل در شمال تهران شرکت باربری زعفرانیه می باشد. این مجموعه که دارای سالها تجربه است که در محله های شمال تهران مانند محله ولنجک ، کامرانیه ، جردن ، آجودانیه و نیاوران فعالیت دارد دارای سابقه ای درخشان در زمینه ارائه خدمات اسباب کشی منزل و حمل اثاث و جهیزه به صورت درون شهری و بین شهری از تهران به شهرستان های دیگر است.

کلیه وسایل و لوازم منزل شما توسط خاورهای مسقف موکت شده که دارای کابین بسیار تمیز و جادار هستند در زعفرانیه جابجا می شوند. اتوبار تهران سرویس دارای بهترین پرسنل آموزش دیده در باربری زعفرانیه و با تجربه در زمینه حمل بار و اثاث کشی در شمال تهران است. کلیه پرسنل این شرکت که به منظور اسباب کشی به محل اعزام می شوند دارای توانایی جسمی بالا و مهارت و تجربه کافی برای جابجایی و حمل و نقل انواع وسایل منزل نظیر یخچال ، ساید بای ساید و مبلمان در محله زعفرانیه هستند.

اما اگر فاصله مبدا تا مقصد بیشتر باشد و از طرف دیگر حجم و تعداد وسایل و اثاثیه منزلتان زیاد است بهترین گزینه برای حمل بار کرایه نیسان بار است که با توجه به نرخنامه اتحادیه باربری زعفرانیه در شمال تهران هزنیه اسباب کشی در اتوبار زعفرانیه با نیسان بار بسیار مقرون به صرفه است.

خدمات حمل و نقل در باربری زعفرانیه تهران

یکی از خدمات حمل و نقل که در باربری زعفرانیه و اتوبار زعفرانیه به مشتریان عزیز ارائه می گردد خدمات بسته بندی لوازم منزل است. که تمام اثاثیه منزل تان را درون کارتن های مخصوص اسباب کشی که دارای سه لایه محکم و مقاوم در برابر هرگونه ضربه هستند قرار می دهیم و به وسیله خورده های نوار کاغذی و پلاستیک حباب دار اطراف لوازم تان را به خوبی محکم می کنیم تا در زمان اسباب کشی و جابجایی درون خاور ، وانت بار یا نیسان بار دچار آسیب و شکستگی نشوند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button