باربری صادقیه

باربری صادقیه یکی دیگر از مناطق تحت پوشش باربری تهران سرویس می باشد که خدمات خود را زیر نظر اتحادیه در استان تهران و توسط باربری برتر تهران ارائه می دهد ، خاور بزرگ و موکت کاری شده مخصوص اسباب کشی شهری وشهرستان با بیمه و بار نامه دولتی نیرو کاری جوان و با تجربه در ضمینه بسته بندی و حمل نقل به صورت شبانه روزی اماده خدمات رسانی به تمام  همسایگان ساکن در صاقیه می باشد.باربری صادقیه دارای نیروی کاری مجرب و آموزش دیده در  ضمینه بسته بندی و حمل اثاثیه بهترین خدمات و امکانات را در اختیار شما قرار می دهد.

هدف باربری صادقیه جلب رضایت هموطنان عزیزمی باشد به همین صورت همه تلاش خود را جهت راضی نگه داشتن شما انجام می دهد در همین جهت با استفاده از ماشین های مخصوص اسباب کشی و بابری ک یکی از عوامل مهم در اسباب کشی آسان است باعث می شود که دردسرهای اسباب کشی کمتر شود و دفعات رفت و امد را کمتر کرده و همچنین هزینه اسباب کشی نیز کاهش میابد پس باربری صادقیه یکی از بهترین گزینه ها برای حمل وسایل و اساب کشی می باشد.

اتوبار تهران سرویس
اتوبار باربری تهران سرویس

باربری صادقیه با داشتن کارکنان وظیفه شناس سعی در ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز را دارد و همچنین برای حفاظت از سلامت شما مشتریان با رعایت بهداشت استفاده از ماسک و دستکش و الکل را فراموش نمی کنند .شما می توانید با خیالی اسوده حمل وسایلتان را به این باربری بسپارید.

نکات مهمی هستن که در طی بسته بندی و چیدمان وسایل باید رعایت شود که باربری صادقیه این نکات را به صورت دقیق رعایت می کند:

1-اعضای باربری بسته ها را به صورت تفکیک شده از هم مشخص می کنند

2-همه وسایل را با استفاده از مواد بسته بندی درجه یک از جمله،نایلون های حباب دار وساده و بدون نایلون،ضربه گیرهای فومی ،جعبه های رگال دار و چسپ و… بسته بندی می کنند .

3-لوازم سنگین مانند گاز و کمد و مبلمان و غیره در ابتدا مرتب چیده می شوند و بعد لوازم سبک تر . ودر اخر لوازم شکستنی و حساس بار زده می شوند.باربری صادقیه تنها هدفش رضایت خاطر شما عزیزان است پس حمل وسایلتان را به اتوبار صادقیه بسپارید،


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button