باربری ولنجک

باربری ولنجک

باربری ولنجک بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل و بهترین شرکت اسباب کشی در تهران است. اگر در پی یافتن یک باربری خوب برای اسباب کشی لوازم منزل تان هستید، اتوبار ولنجک در شمال تهران را به شما معرفی می کنیم. این شرکت بهترین باربری برای اسباب کشی در منطقه ولنجک تهران است که در شمال شهر واقع شده است.

اتوبار تهران سرویس واقع در ولنجک تهران یکی از مناطق شمال شهر است که بیش از ۲۰ سال در زمینه حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل در محدوده ولنجک و زعفرانیه تهران فعالیت دارد و در اسباب کشی به اهالی این مناطق خدمت رسانی می نماید.

شرکت باربری و اتوبار ولنجک تهران

شرکت باربری و بسته لوازم منزل در ولنجک با استفاده از مدرن ترین روش های بسته بندی کلیه وسایل منزل و محل کارتان را درون کارتن های مخصوص اسباب کشی قرارداده و برای جابجایی به هر نقطه از شمال تهران که نیاز داشته باشید آماده می کند.

اتوبار ولنجک با مدیریت باسابقه در منطقه شمال تهران در زمینه حمل بار و اثاث کشی به اهالی این منطقه خدمت رسانی می کند. و هزینه بسته بندی لوازم منزل را طبق تعرفه اتحادیه محاسبه نموده و پیش از اعزام کارگرهای اسباب کشی به محل حتما به اطلاع مشتریان عزیز می رساند.

باربری ولنجک

هزینه باربری در ولنجک تهران

تعرفه اتوبار ولنجک تعرفه کرایه حمل بار در مناطق شمال تهران شامل زعفرانیه ، جردن ، آجودانیه و نیاوران بر اساس قیمت اثاث کشی منزل و اسباب کشی که طبق نرخنامه اتحادیه حمل بار و اثاثیه منزل تهران محاسبه و ابلاغ شده است از مشتریان گرامی دریافت می گردد.

هزینه حمل بار در باربری ولنجک بر اساس قیمت اعلام شده از طرف اتحادیه حمل اثاثیه منزل پیش از اعزام خاور باربری به محل به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید. بر اساس این نرخنامه هزینه حمل بار با خاور و هزینه باربری ترمینال در ولنجک تهران بسته به نوع و حجم و تعداد وسایل منزل متفاوت است.

بر همین اساس اگر تعداد وسایل به حدی باشد که نیاز به کرایه خاور برای حمل بار در ولنجک داشته باشید می بایست بجای استفاده از وانت بار و نیسان بار برای جابجایی وسایل تان از کامیونت و یا خاور های مسقف موکت شده استفاده نمایید.

همکاران ما بصورت ۲۴ ساعته نرخ کرایه نیسان بین شهری و نرخ کرایه وانت بین شهری را بر اساس حجم و تعداد وسایل و لوازم منزل تان به شما اعلام می نمایند. بنابراین نباید از نظر هزینه های اضافه و خارج از عرف هیچگونه نگرانی داشته باشید.

هزینه اتوبار ولنجک شامل هزینه اسباب کشی و هزینه باربری اثاث منزل می باشد.که بر این اساس نرخ کرایه باربری بین شهری با نرخ اسباب کشی و کرایه خاور برای جابجایی وسایل و لوازم منزل درون شهر متفاوت بوده و برمبنای تعرفه اعلام شده از طرف اتحادیه باربری ولنجک تعیین می گردد.

مناطق شمال تهران شامل زعفرانیه ، ولنجک ، آجودانیه ، جردن و نیاوران تحت پوشش باربری تهران سرویس می باشد و این شرکت بصورت ۲۴ ساعته آماده سرویس دهی به مشتریان عزیز خواهد بود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button